מנהל ביה"ח מעדכן: "מצבו של הרב דרוקמן עודנו קשה"

    בנצי לייזרוביץ No Comments on מנהל ביה"ח מעדכן: "מצבו של הרב דרוקמן עודנו קשה"

    ד״ר ינון בודה, מנהל בית החולים הדסה עין כרם, עדכן אודות מצבו של הרב דרוקמן: "היום חל שיפור מסוים במצבו של הרב, אך הוא עודנו מוגדר קשה"

    הרב חיים דרוקמן צילום: פלאש 90
    7:11
    16.05.24
    בנצי לייזרוביץ No Comments on הותרו לפרסום שמותיהם של שני לוחמים שנפלו ברצועה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בבית החולים הדסה עין כרם, מעדכנים אודות מצבו של זקן רבני הציונות הדתית, הגאון הרב חיים דרוקמן, שפונה אתמול לביה"ח לאחר החמרה במצבו.

    ד״ר ינון בודה, מנהל בית החולים הדסה עין כרם, מסר: "לשמחתנו, ביחס למצב בהגעתו אמש – היום חל שיפור מסוים במצבו של הרב, אך הוא עודנו מוגדר קשה. צוותי הדסה מעניקים את הטיפול הרפואי המיטבי לרב דרוקמן, נמצאים בקשר רציף עם בני משפחתו ומלווים אותם כל העת".

    וידאו: דוברות הדסה

    video
    play-sharp-fill
    בני משפחתו של הרב אשר שוהים לצידו כל העת, ביקשו למסור את תודתם והערכתם העמוקה לצוות בהדסה, על הטיפול המקצועי והמסור באב המשפחה, וכן תודה והוקרה לציבור הרחב על התפילות המרובות והתמיכה הנרחבת בשעה קשה זו.

    "אמש נקראנו לבית החולים. עמדנו מסביב למיטתו של הרב, התפללנו, שרנו וראינו מול עינינו איך מדדים שונים מתייצבים כשהרב בגבורה גדולה מתמודד עם מצב קשה ביותר. לאחר יום כמעט ללא הכרה הרב אף פקח את עיניו לזמן מסוים והגיב לשאלותינו ע"י תנועות ראשו וידיו, דבר שחזר על עצמו גם כשהרופא נכנס לפנות בוקר", מסרו היום במשפחה.

    "על אף המצב הקשה, אנו מאמינים ומצפים לישועה. ההתייצבות במצב הרפואי והשיפור הקל מאתמול כשכבר היה נראה שאין סיכוי, התפילות והתמיכה מעם ישראל כולו, המסירות והמקצועיות של הצוות בבית החולים – נותנים לנו כוח, ואנו בטוחים שגם לרב", נמסר.

    הערב ב-20:30 תתקיים תפילת רבים בכותל המערבי. הציבור מתבקש להצטרף, ולהמשיך ולהתפלל לרפואת מו"ר הרב חיים מאיר בן מילכה בתוך שאר חולי עמו ישראל.



    0 תגובות